Sminklektion!

Igår var jag i Nyköping en snabbis och kollade runt lite när Fredrik var på ärenden. Jag bokade bland annat en Make Up-lektion på Make Up Store som jag ska ha nästa torsdag. :D Wiie, det ska bli kul! Samma kväll ska jag in till Norrköping sen och gå på klubbkvällen där, måste nog köpa en sminkväska då så jag kan stoppa ner lite av mina ögonskuggor. Har ju så  några...



Det bästa är att det där är en gammal bild så det är inte ens alla. :P Men ALLA är från Make Up Store. :P De täcker en hel soffdyna. Hihi.
Så nu är det dags för lite tillökning av smarta sminkväskor. Tyvärr kunde inte Ullis följa med på torsdag, så får väl gå själv om ingen har lust att joina. Ska kolla Med Emmelie. Fredrik ville inte av nån anledning...frågade igår. :P

Men men, nu är det väl kanske dags att ta tag i saker... börjar jobba om två timmar och ska diska och fixa ordning mig lite innan...eller ska jag diska imorrn? Jag vill ju helst bara sova. :P  FATTAR inte att jag är så himla trött jämt. Kanske måste börja med lite vitaminer eller nåt. :S Inte orkar jag göra nån mat heller, får bli att ta med yoghurt och macka till jobbet. Det blir en bra middag. :P Har iofs en soppa där med så klarar mig nog.

Ajöken.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0