Patrik 1,5

Igår var jag och Fredrik på bio och såg Patrik 1,5. Riktigt bra film. Rolig och allvarlig på samma gång. Torkel är ju alltid så jäkla rolig med. Jag gillar honom. :) Han verkar alltid så...sen i reaktionerna. :P Han är som flera av min brorsas polare. Haha. :P
Nee jag skrattade flertalet gånger. Men den var nog väldigt bra skildrad kändes det som. Jag är ju varken bög eller adoptivbarn eller hoppfull adoptivförälder, men tyckte de kändes väldigt trovärdiga.
Aa, helt klart en film att gå och se iallafall. Jag gillade den.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh vad kul! vill med se. Får se om det blir av el om det blir när de kommer på dvd. kramar

2008-09-15 @ 16:40:28
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0