Nattlig promenad!

Idag har jag jobbat igen. Två minuter innan vi stängde bara dundrade det upp bilar på planen, racebilar....det har med andra ord varit streetrace. Det  var verkligen helt fullt därute och jag fick panik och låste dörren. Inte fan släpper jag in hundra pers i butiken när det är två minuter kvar till stängning! :O Helt nervös blev jag, har ju drömt så mycket mardrömmar om att man aldrig kommer hem och att man blir rånad osv så där blev det stopp. Jag lovar det var verkligen minst hundra personer också. Helt sjukt! Alla var ju kvär när vi gick ut och låste om oss också, vilket kändes lite jobbigt, men det var inga som var otrevliga eller nåt. En hel del tuffa bilar var det iallafall. :)

När jag kom hem sen så blev det en nattlig promenad med min morbrors rottweiler Tyson. Morbror och morsan och alla är på 50-årsfest så jag som ändå jobbade, fick äran att ta hand om lilla voffsingen. :) Gör mig inget, han är så snäll och go. Så vi gick på promenad och då hör jag hur alla bilar åker från jobbet, så ser jag dem komma. Helt sjukt asså, det var 47 bilar som samlats däruppe minst! Det var iaf så många som jag såg som inte tog motorvägen. Så det var galet mycket bilar. Var tvungen att räkna så såg ju verkligen. :P Sen fortsatte vi vår promenad.

Nu är jag hemma  igen. Ska väl snart in och sova. Morsan har ringt två gånger och frågat om jag varit ute med Tyson. Hon är lagom full, hehe! Hon behöver fan supa till lite och slappna av. :P Good for her!
Får väl se, det kanske blir jag som får ta morgonpromenaden också. :P
Låter nästan som de kommer hem nu...eller så är det mer racebilar nånstans...

Nu är det iallafall bara en dag kvar tills jag är ledig i en hel dag. :P
Tjipptjopp!

Kommentarer
Postat av: Ullis

j.klar...ja då hade jag med låst=). Härligt med ennattlig promenad...tror jag får ge mig ut på en idag. annars blir det väl lätt att man degar ihop.

2008-09-21 @ 12:56:17
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0