Nåt i mitt huvud saknas.

Tror det kallas tankeverksamhet. :P Visste ju att jag skulle jobba idag. Aa, inga problem så långt, men klockan tre är jag hungrig så börjar fixa omelett, tänkte att det hinner jag ju klart med innan jag börjar klockan fyra.
Så ringer telefonen och jag får en konstig känsla. Den växer ännu mer när jag ser att det är Malin från jobbet...
-Hallå?
- Hej Sara, det är Malin. Ska inte du jobba idag?
- ...Joo...vad är klockan? Jag börjar inte fyra idag va?
- Nää du ska börja tre idag.
- ...Jag kommer på studs! Hej!
- *fniss* Hej.
Omelettsmeten åkte in i kylen fort som fan och margarinet fick l igga kvar i stekpannan. Tur jag inte startat spisen. Bara ta nycklarna och fara upp till jobbet. :P

Så smart var jag. Jag visste imorse att jag började tre, men vad hände på vägen? :O Som tur var så var det Daniel jag skulle byta av, han bara garvade åt mig. Han är inte en sån tjurmåns om man råkar komma sent. Jag är ju annars alltid  i god tid till jobbet och det är inte ofta som jag glömmer bort. Det kanske har med ålderna att göra... ;) Haha, aa men det var ju lite småkul iallafall. Var uppe på jobbet och ombytt kvart över tre, så får väl börja kvart över tre imorrn med, när jag egentligen ska börja  halv fyra. ;) Då blir säkert Daniel glad. :P

Nu ska jag tvätta av mig smink, borsta tänderna och lägga mig och läsa.
Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0