Make Up Store nyköp! :P

Så, då var detta torsdagens inköp på stan. :P

Svarta spetstights på Gina Tricot och en leopardklänning/tunika i rosa och svart. Också från Gina.
Nu saknas det bara nån snygg svart topp att ha under tunikan så har jag min outfit till när vi ska ut och partaja med jobbet. :P



Rött underklädesset från New Yorker. Blev helt kär i den söta lilla glittriga rosetten. :P



Allt från Make Up Store. :D Var ju först och gjorde en Make Up lektion, då plockade jag ut en eyedust vid namn Nightmare, en läppenna vid namn Road trip, tre Microshadows vid namnen Pink Frost, Sultan och Nightfall. Dessutom var han (det var en kille som smkinkade mig) så snäll att han gratis gav mig en cape att ha som skydd om man redan klätt upp sig. :D
Såhär blev förresten sminkningen. Är sent på kvällen där så ser glansig ut men det var jättefint!

 


Var ju dessutom på klubbkväll i Norrköping på kvällen, då blev det flera inköp.
En sminkväska, En eyedust vid namn Demon, en Microshadow vid namn Dagger, två ögonpennor vid namn Violet Storm och Darkest Shadow. Tror det var allt. :P   


Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe j.klar vad grejer=). Snyggt! O som du vet tyckte jag det blev skitsnyggt. Han verkar bra! Vill ha min borste med nu o se om den är bra. Vad tycker du om den?

Synd att ni inte har fest denna vecka...skulle va 60- 70- tal på hugo...det kan ju va kul o dansa till=). kramkram

2008-09-30 @ 22:17:59
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0