Lugg!

Har duschat och torkat håret och även plattat det, men nu börjar min lugg retas med mig. :( Den delar sig bara i mittbena och jag blir tokig. Nu har jag fått skaplig fason på den, men hur fan ska man få den att inte dela sig hela tiden?? Måste nog gå in till min frisör på måndag för lite tips, för det är fan det fulaste som finns när en lugg som ska vara rak håller på och lägger sig i bena. :( Värsta är ju att jag inte har råd att lägga en krona på nånting som inte finns att köpa där jag har presentkort. Mmmrr, nu e jag lite sur.

Kommentarer
Postat av: Kim

men spraya lite hårspray i hårbotten där luggen börjar.. brukar hjälpa. :)

2008-09-06 @ 18:05:43
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0