Hår-Makeover!

Nu har jag lite ork att lägga upp lite bilder på min hår-makeover. :P
Har varit så stressigt den här veckan så har varit helt slut. Men i fredags så var jag iallafall och klippte mig och färgade håret. Hade tidigare tänkt blondera håret igen men vart sen sugen på brunt så så blev det. Jag är verkligen supernöjd och trivs jättebra, men det känns konstigt fortfarande att se mig själv i spegeln. :P Ser ju att det är jag men känner inte igen mig själv.

Så här såg jag ut innan fredag kl. 11:
    

Såhär ser jag ut nu:
                        

Så vad tycks? :P Det är rätt stor skillnad. :P Och lugg har jag inte haft sen jag  var typ...tolv. Det bästa var ju att bli av med den hemska utväxten för den har jag inte trivts i. Hehe! Men jag älskar rött hår så jag kommer säkert nån gång gå tillbaka till det också. :) Men nu brunt och sen ska jag nog bli blondie ett tag igen. Det saknar jag också då och då. :)

Svärmor: Ja, synd att du inte kunde komma. Kul att de tyckte om det! :) Det var hur simpelt som helst att göra så det kommer jag nog kunna göra flera gånger. Till och med Fredrik tyckte om smörgåstårtan. ;)

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hey...=)

Blev ju skitsnyggt ju! Förstår att du är nöjd. Verkligen en skillnad. Häftigt. Förstår att det känns ovant. Hoppas allt är bra annars. Kramar!

2008-09-02 @ 22:34:51
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: svärmor

Ja då måste smörgåstårtan vart unik om Fredde tyckte om den ;) vill gärna ha recept både på den och chokladtårtan om jag får :) Ha det gott Kram

2008-09-03 @ 12:52:18
Postat av: Kim

Hey! åhh va fint det blev! skönt ibland med lite omväxling :)

2008-09-04 @ 21:28:16
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0