Traderapolare??

Men herregud, jag orkar inte med folk ibland! Det är ju inget nytt iofs!
Jag leter efter en spetstopp som den som såldes på typ Gina Tricot och Monki. Hittade den på tradera igår helt nyupplagd och då frågade jag om hon kunde tänka sig att sälja den utanför tradera och för i så fall hur mycket. Det kunde hon ju men så tog hon ett sånt jävla pris (det dubbla) mot vad den såldes för i butik och då sa jag att då får det va. Så fortsätter hon att skriva och frågar vad jag kan ge för den. Max 200 skrev jag tillbaka och så fortsätter hon ändå och skriver att det förstår jag väl att hon inte  bara är snäll och säljer den billigare när man kan få mer för den och bara mal på och mal på och mal på. Jag tröttnade och skrev bara, jaja, whatever... ÄNDÅ fortsätter hon att skriva men nu tycker hon jag är omogen för att jag skrev så... Men hallå! Ja, det låter omoget, men för helvete sluta tjata då! Hon vill sälja dyrt, jag köper inte dyrt, där borde det mailandet tagit slut, men nej då...vafan, jag har polare, jag behöver inga traderapolare. Jag är där för att sälja och köpa. Bara lämna mig ifred nu, jobbiga människa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, va e de för bil då??

2008-10-04 @ 12:56:51
URL: http://bulow13.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0