Töntig reklam!

Ok, jag är inte en sån jobbig jävel som skriver i varenda jävels kommentarer. Jag skriver ett inlägg om det istället.

Jag är med på en sida som heter http://www.gratismakeup.se/ Där samlar man poäng genom att värva vänner, köpa saker via sidor eller bara göra gratis erbjudanden som att gå med i nyhetsbrev och sånt. När man har fått ihop ett visst antal poäng så får man hemskickat ett presentkort som man kan lösa in i en sminkbutik. Detta är alltså helt gratis för dig, såvida du inte köper nånting då.

Det är också ett forum för alla som gillar smink och shopping med mera.

Vill ni bli medlemmar så kan ni registrera er via denna länk:
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7054

Då får jag värvningspoäng och då hjälper ni mig lite på traven. Även om ni inte vill bli medlemmar och själva samla poäng kan ni ju alltid sponsra mig lite och bli registrera er bara för att jag ska få lite extrapoäng. ;)

Haha, gör som ni vill, men är ni snälla så vet ni vad ni ska göra. :)

Nu ska jag göra nåt tråkigt som vanligt när man är deppig.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0