Promenad-junkie

Jag och lillebror har varit ute och gått tre dagar i rad med min lillebror nu. Vi är jätteduktiga. :) Har försökt få med Fredrik med men han vägrar. Så vi har gått ca 45-60 minuter varje dag nu. *klapp på huvudet*
Igår gick jag iofs i ca 2,5 timmar för jag åkte in till stan och träffade Ullis med och vi traskade upp till Villa Nestor i Kneippen och fikade. :P Vilket mysigt fik! Riktigt gammaldags såg det ut med vita möbler, romantiska gardiner och rosmönstrade tapeter. Jättefint! Och massa gulliga småkakor. :P
Den här hade de också och då tänkte jag på min lillebror som är galen i vevgrammofoner. :)






































Massa kakor och te blev det på Villa Nestor så det var nog tur att det blev långa promenader den dagen. :P
Fotade lite höstiga bilder under dagen. Det är ju tur man är sån mästerfotograf, men jag kämpar på. ;) Hehe!


















So long!

Kommentarer
Postat av: Vivian

Jätte vackra höstbilder du tagit :)

2008-10-16 @ 15:58:48
URL: http://vivian.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad härligt med långa promenader. Här hemma är det aldrig någon som vill gå med mig. Alex är för lat. Tycker du är en alldeles utmärkt fotograf. :-) Hoppas allt är bra med dig. Kramar från lilla mig!

2008-10-17 @ 15:16:07
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0