Ok vad hände?

Jag fattar inte vad det är med mig, varför jag bara blir helt deppig på en sekund. Jag vill bara försvinna. Det känns som att nåt bara rinner mig ur händerna och jag hatar att gå och tänka på det här. Jag har inget att säga och det finns inget jag kan göra heller känns det som. Jag bara hatar tanken på vad som kanske måste hända, kan inte tänka på det utan att nästan börja gråta. Det blir ju inte bättre av att jag är själv hela jävla tiden heller. Konstigt att det känns som att allt rinner iväg. Jag vill inte bara ge upp allt. Det blir som att starta om allt på nytt och jag vet inte om jag orkar. Jag är seriöst för gammal tror jag. En ful gammal jävla kärring som inte kan nånting.

Stick och brinn! Låt mig va!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0