Jag dör!

Fan jävla helvetes skit att jag fortfarande har så ont i nacken. :( Det knixade till förut i den på jobbet så det gör ondare nu men jag är inte lika stel. Fuck, vad det är irriterande iallafall. Ska gå och lägga mig och läsa och hoppas det gått över över natten.
Gick fort att jobba idag och inga jävla bussar tack och lov. Jag hatar Birka Cruises, de har alltid så griniga jävlar på sina bussar. Usch!! Men idag var det inga så det var riktigt skönt. Emmelie och jag både fikade och käkade glass. Ja vi jobbade faktiskt riktigt mycket också. ;) Fick massa bra saker gjorda bara för att det var så lite folk. Gjorde mig inte ett dugg. Så nu är det bara två dar kvar att jobba, sen är jag ledig i fyra dar! Ska bli gudomligt skönt. :P
På lördag ska vi på personalfest! Det ska bli så himla kul! Jag tillomed längtar till lördag! Bara en sån sak som att se arbetskamraterna i privata kläder och inte de jävla rutiga skjortorna hela tiden är ju spännande. :P
Så ska väl Emmelie komma med sitt erkännande då också och det blir ju skoj! :) Det börjar synas nu!
Kruxet är väl hur man ska ta sig hem men sånt brukar ju ordna sig. Det är ju några som bor här ute i skogen som jag, men sen om alla vill hem samtidigt är ju en sak. Får kolla med lillebror eller mamma om nån känner för att vara fyllechaffis om det krisar. :P

Kvällens plus är helt klart att elementen är varma! :D :D Det var ju inte en dag för tidigt att de blev det. Så de måste ha höjt värmen idag. Det behövdes för igår kväll när jag kom hem från jobbet var det 17,8 grader i sovrummet. Det är kallt!!

Nu är det godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0