2 dagar kvar.

Nu har jag jobbat fyra dagar och har bara två dagar kvar! Sen är jag ledig EN dag... *jippie* Väldigt mycket. Jag kommer vara väldigt trött när nästa vecka har gått tror jag. Jag är trött redan nu och sover halva dagarna. Jag jobbar med Emmelie de två sista dagarna så det är iallafall rätt kul. På måndag ska vi ses i stan innan vi börjar jobba och käka Spicy Hot. :D Mumsigt! Sen så börjar ju hon tyvärr två timmar före mig så hon kommer lämna mig i stan, men jag ska ju köpa present till svärmor iallafall så jag ska ändå va i stan längre. ;P Så ska jag nog ta och köpa Fredriks present också. Lika bra att passa på.
Det är ju dags att börja tänka på julklappar snart med. :O Vad fort det går!
Jag har iallafall fått helt ledigt på julen nu! Wiee! :D Så över den tiden så är jag ledig en hel vecka i streck! Så jävla skönt!

Nu ska jag gå och dö.
Tjing.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0