Sitter fast! :O

Klarade mig hyfsat på jobbet trots ryggskottet. Kanske mest bara för att det var lugnt så man inte behövde stressa livet ur sig. Nu är jag iaf äntligen hemma. Sitter och pratar med Älskling och käkar ostmackor och varm oboy med honung och vispgrädde i. *mums* Måste ju pyssla om mig själv nu när det är synd om mig. :P
Jag är kluven inför imorgon. Det skulle ju vara lite skönt att  ha ont i ryggen så jag slapp gå till jobbet, men samtidigt så vet jag hur jävla ont det gör med riktigt ryggskott så börjar det smärta så stiger tårarna automatiskt i ögonen och dessutom förlorar jag så förbannat med pengar på att vara hemma en  helg, så jag hoppas nog mest på att det går att jobba ändå... Jobbar ju bara två dar nästa vecka så borde kunna hålla mig tills ledigheten. :P

Men när vi skulle åka hem nu så höll jag på att inte komma in i bilen. :O Precis som imorse så hade dörrarna frysit fast! Som tur e så silikonade jag listerna så behövde bara dra lite försiktigt så följde dörren till slut med. Tur det! Måste prata med morbror Benny så jag får motorvärmarsladden av honom snart så jag kan använda den och kupéfläkten. Då blir allt lite skönare. ;)

Nu är det slut. Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0