Shoppat idag!

Idag åkte jag in till stan och plockade upp Emmelie, eller MLI som vi stavar ibland. :P Vi åkte ner till stan och letade efter några schyssta mamma-jeans. Det var ärligt rätt svårt. :S Finns ju bara på H&M. Men givetvis tittade vi på lite annat också. Hehe...Jag hade en kupong så vi smet in på Make Up Store och där köpte jag två twinkle Eyeshadows, till priset av en ;), En svart ögonskugga med rosa glitter i och en rödsvartglittrig eyeliner. Skitsnygg! Fick dessutom en Make Up-bok av dem som var med i I do-kitet, alldeles gratis! Kanske hänger man där lite för ofta. ;) Hehe!
Vi fikade lite och sen kom vi plötsligt på att parkeringstiden gått ut så då blev det att springa till parkeringsgaraget och då åkte vi till Maxi istället.
Där på H&M hittade lilla gravidfröken ett par byxor som hon kunde ha iallafall. Sen skjutsdade jag hem henne och åkte hem själv. :)

För ett tag sen köpte jag ju dessutom denna rosa söta Playboyväska som är med på bilden. Men jag har inte använt den än. ;P Armbanden köpte jag på Gina Tricot för 15 kr styck. Värsta fyndet. :D Svarta paljettväskan är från Make Up Store, men den köpte jag på tradera. :P





Häromdagen var jag också i grannstaden och köpte på mig denna lila tunika från Gina Tricot och så deras långärmade spetstopp.



Snart är det istället dags att börja köpa julklappar. :D Men först kanske jag ska komma på vad jag ska ge Fredrik när han fyller 25. :O Skitsvårt ju! Vet ju vad han vill ha och det är ju delar eller pengar till hojen eller pengar till körkort, men jag vet ju inte vad han ska ha för delar. :P Hehe... Skulle nog inte bli så bra. :P Bäst att klura lite. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0