Ryggskott!

Aj aj aj... :( Var ute och skulle byta däck på bilen och skulle lyfta bort ett av dem till Jansa... pang sa det i tyggen och jag kunde inte röra mig! Gjorde så jävla ont! Jag gjorde inte mer än att gick runt i en cirkel sen för att mjuka upp ryggen och oja mig att det gjorde ont. Jansa fick byta mina däck...
Känns skitkul, för jag ska börja jobba om en timme. Hoppas verkligen att det blir lugnt! ...och att det finns panodil kvar!
Skulle behöva duscha, men orkar inte, börjar om 50 minuter så vet inte om jag skulle hinna. Måste ju lyckas hoppa i kläderna på jobbet med.
Blir fina fisken det här. :S Hoppas det inte blir så farligt med ryggen att jag fixar att jobba imorrn med, har inte råd att vara hemma och vara sjuk. Inte på en helg. :O

Nu ska jag kolla tåg till vår fina kurs. :S har jag ont så kan ju inte jag köra bil dit iaf. :O

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0