Playboy!

Idag med posten kom mina fina Playboytofflor. De var så söta. :D Med öron och allt. :P Dessutom kom mitt paket från haléns med sovrumsgardinerna och min Playboydress. :P Så det blev mycket Playboy idag. Mysdress och tofflor. Dressen hade jag glömt var ju ett par svarta benvärmare med så det var ju extra roligt. :P



Var alldeles luddig om benen också så drog fram epilatorn idag. >< Har inte vågat använda den på ett bra tag för sist gjorde det nåt sjujäkla ont så det var inte maken till! :O Men idag så testa jag igen asså... det är fortfarande inte skönt, men jag stod ut med nöd och näppe. Ändå tycker jag inte jag är särskilt känslig mot smärta. :I Röda och prickiga blev ju benen efteråt iallafall...



Gick bra att köra Bennys Jeep. Kändes som en väääldigt stor bil i jämförelse med min, haha! Men det gick rätt bra, lite vingligt för jag var rädd att hamna i diket. Inte van vid så breda bilar. :P De bakom trodde säkert jag var full vid vissa tillfällen. Höh! Men nu står den säkert på gårdsplanen iallafall.

Snart borde brorsan vara hemma, då ska vi ut och gå med Tyson, Bennys lilla knähund. So long!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0