Oj då...

Det kanske var meningen att man skulle skriva i bloggen varje dag? :O Det har jag i så fall missat, men man har ju ett liv utanför datan också...iallfall ibland. :P

Vet inte om jag har nåt särskilt viktigt att berätta idag. Är ju lite upp och ner med humöret och så. Känner mig sönderstressad ibland, arg ibland, ledsen ibland, bortglömd ibland.
Jag behöver nog semester.
Kärleken är på bortaplan för tillfället så jag är ensam hemma. Hade kunnat följa med utan problem, men kände att jag nog behövde vara lite ensam...fast jag var det förra helgen med. Känns som att jag skulle kunna börja gråta lite hur som  helst. Inget speciellt har ju hänt, men ibland när jag tänker så känner jag mig så ensam och ibland vill jag vara ensam. Inte ensam som i utan partner alltså, men lite ifred sådär. Vet inte hur jag ska förklara.
En del kan säkert vara att jag känner mig dålig och har dålig självkänsla för att jag känner att jag har alldeles för dålig dicsiplin. Jag som skulle börja gå ut och gå  och allt det där. Jovisst, här sitter man nu med resterna av biogodiset från igår...Hmm. :S

Jag behöver nog komma ut och träffa lite mera folk, dansa, festa och bli lite full. :P Och jag behöver, trots mitt ensamhetsbehov, vara med min pojkvän mera. Jag saknar honom redan! Vilken tur att jag ska upp till Sthlm och hämta honom på söndag. :) På Mors dag.

På tal om mor så ska jag in till staden och köpa en till present åt henne imorgon. Ska nog ta bussen bara för lite kul. :P Då blir man sömnig. Jag hoppas att nån av mina vänner har tid att ses för en fika. Har frågat alla, men de kan inte pga diverse olika saker. Nu står mitt hopp till en till, som inte har svarat på mitt sms än. *hoppas hoppas*

Nästa vecka ska jag se Kiss! Wiie, det ska bli kul! Och veckan efter det så är det dags för Sweden Rock Festival. :D Har inte varit på festival sen 2005, så det är dags nu. :) Ska dessutom få låna bilen och köra ner själv. :P

Men nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sen sova lite. Ska upp skapligt imorrn och se om jag kan städa ur bilen. Det behövs!

Tjipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0