Mitt nya liv...

Jaha, det kanske är dags att börja bli lite nyttig nu då. Starta det nya livet med motion, smalmat och inget godis. :P Haha, don't think so. Eller ja, någorlunda iallafall. Jag hittade värsta inspirationkällan i en tjej som vägt 80 kg men gått ner till 56. Så hade hon bilder under tiden. Det var helt fantastiskt faktiskt. Önskar jag kunde vara så disciplinerad.
Men idag har jag iallafall varit ute och gått i 20 minuter, innan frukosten. Och gjort 20 armhävningar. :P Så liiite nyttig känner jag mig ju faktiskt. Ska gå till jobbet sen med och där hinner man väl för övrigt inte äta så mkt alls idag. :S
Jag ska slå mig själv varje gång jag köper hem chips nu, för det är nog det viktigaste att sluta med. Det äter jag alldeles för mycket av. :P Kommer aldrig kunna gå i jeansshorts om jag fortsätter. :P Fast det kan jag knappt ändå, för jag har så himla bleka ben. Den där Natusan-grejen biter inte på mina ljusblåa ben. De är säkert för bleka. Haha!
Näe, nu ska jag sätta mig och räkna lite på mina traderapaket.

image1

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: kim

Va fin du var på bilden!
:*

2008-05-24 @ 23:44:34
URL: http://MyRedRoses.blogg.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0