Usch!

Snart är det dags att gå till jobbet igen. :( Hoppas det går bra idag så man inte är helt utsliten sen.
Det är inget roligt alls. Nästa helg ska jag jobba fyra dagar i rad på den där cp-mattan...undrar hur fint det kommer bli...

Usch vad mätt jag blev då! Gjorde nyss spagetti och köttfärssås och åt på en liten tallrik, 324 gram mat. Blev proppmätt så nu vill jag bara sova. Det blev massa mat över så det skulle räcka en omgång till. Funderar på att ge det till brorsan för jag vill INTE ha mer. :P
Undrar om man ska lägga sig och lata sig en stund på sängen innan jobbet. Risken är ju då att man bara vill sova mer och blir ännu tröttare. Tur det finns Red Bull i kylen. :P

Jag la upp en ny auktion på tradera förut. Ett sminkpaket igen. :) Inget som växer nu, men hemligt är det för den som vågar. :P Värt ca 600 kr. :P Måste rensa ut i gömmorna ibland. :P

Undrar om man skulle ta bilen till jobbet idag...Det är ju lite halvtråkigt väder...vet inte om jag orkar gå. Kommer säkert börja regna när som helst. Då är det inget kul.

Åh, jag måste sova en stund!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0