Tatueringar!

Hahaha, jag läste artikeln på aftonbladet.se om den "stackars" tjejen som fick sin tatuering felstavad.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2770408.ab

Alltså, jag skrattar bara. Herregud! Hur kan hon påstå att det är nån annans fel än hennes eget?
För det första: Gör man sin första tatuering så väljer man omsorgsfullt en bra tatuerare! Inte billigaste eller "den enda som var ledig". Man kollar deras tidigare verk, snackar med dem om sin tilltänkta tatuering osv. Hur dum får man bli? Man vet ju att den kommer sitta där resten av livet om man inte pungar ut en massa stålar och tar bort den.
För det andra: Man tar sig en rejäl funderare på om man verkligen vill ha motivet och om man kan leva med det resten av livet.
För det tredje: Väl på plats så kontrollerar man att (Kalkylen)tatueringen är rätt placerad, är rättstavad och sen kan man sätta sig i stolen.
Godkänner man så får man ta mig tusan skylla sig själv. Man ska inte lita på andra vid ett tillfälle som detta utan alltid kontrollera allt själv. Det borde väl säga sig självt när det handlar om en permanent görning på ens egen kropp.

Jag har fem tattoos och är nöjd som fan med alla. Sen att de flesta inte fattar vad mitt jungfru-tecken är ju synd, men jag vet vad det är. Det finns alldeles för många som vet för lite. ;P


Det kom med en gammal bild på mig med. :P Den i mitten är alltså ingen tatueringe för de som inte fattar det. Haha! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Håller med dig, jag läste också det dära, Hon kunde ju faktiskt ha kollat när han målat upp den?

Slarvigt av henne!

2008-06-29 @ 14:28:58
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0