Gårdagens shoppingtur!

Åh, igår var jag och gjorde stan! Träffade min kära vän Ullis. Vi ses alldeles för sällan tycker jag. Vi fikade på fräcka. Jag åt världens största negerboll! Hur gott som helst! :D Jag fick jättelust att baka egna men det orkade jag ju givetvis inte sen. :P
Men först så skulle jag möta upp en tjej som jag vann ett par Puma-sneakers av (på tradera). Så henne mötte jag, överlämnade pengar och fick mina skor. Jättefina! Dock liite förstora, men ett par tjockare strumpor eller en iläggssula kan nog råda bot på det. :)

Dessa var det jag vann på tradera. :) 

Men som vanligt så sög det lite i shoppingtarmen så jag köpte även ett par Reebook-skor i svart och guld. :P Det var rea på dem nu och har tittat på dem så länge så tänkte att det är lika bra att slå till. ;)
Väldigt trevlig kille som hjälpte mig och svara på alla frågor. Detta  var på Stadium och länge har jag ju även funderat på att köpa det gula adidaslinnet med blå logga. Inte för att det var ett "sverige-linne" så utan bara för att jag helt enkelt gillar det. Att Sverige är sämst i fotboll visste jag ju redan. ;) Hur som helst så var ju det också till nedsatt pris så det var ju kanon. :)

Mina reebook med blingbling. :D    

Som vanligt går det ju inte att gå förbi Mae Up Store så där klev jag inte och "blev lurad" (vi säger så) att köpa en suverän multiprodukt vid namn High Tech Lighter. Namnet var Neptune och den var väldigt fin att ha både som highlighter, på läpparna och kinderna. Kanonbra grej med andra ord. ;)



Men så var Ullis tyvärr tvungen att gå till jobbet så det var adjö för den gången. Hoppas det gick bra på jobbet gumman! :)

Gårdagens makeup: Make up store microshadow: Champagne och Fairy tale, Make Up store Eyedust: Devil Dust, Make up store Eye Pencil: Duchess, Diorshow Mascara, Make Up Store Dual Foundation: Helsinki, Make up store läppstift: namnlappen borta så ingen aning. :P 
 

Jag hade ju inget mer att göra på stan egentligen men tog en chansning och ringde Emmelie för att kolla om hon gjorde nåt kul. Hon var på stan med sin pojkvän så vi möttes upp och tog en fika. Då åt jag kladdkaka som inte var så god men den slank ner iallafall. :P Det var iallafall en jordgubbe på. :D Finns det nåt godare än jordgubbar? Nääää!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Men sen åkte jag hem. Åkte buss så nu är de där pengarna iallafall slut på busskortet. :P Såg morsan och Jansas bil i Krokek när jag kom fram så stannade till vid Konsum jag med, där de var. Jag gjorde min första FICKPARKERING! :P  Men det blev perfekt! De skulle åka och hämta pizza så då blev det så att jag tog en pizza med bara för att jag hade en gratisstämpel. Men de glömde lägga på såsen. :( Det såg jag först när vi kom hem så det var inte alls lika kul, men det dög iallafall. :) Sen satt jag ett bra tag inne hos dem och sen blev det mobilen. Var så jäkla trött så gick och lade mig tidigt. Vaknade tidigt idag men somnade om och sov till elva. Jätteskönt!  Man får sova länge när man är ledig. :)

Idag är det midsommarafton och morsan ska göra jordgubbstårta. Ska bli fantastiskt gott. Så ska vi grilla. Min älskling är ju i stockholm så vi får mysa en annan dag. Han leker med sin moppe. ;)

Nää, nu ska jag ta och diska och äta nåt. Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja den killen var väldigt trevlig tyckte jag medle. Håller med borde ses mer! kramkram

2008-06-21 @ 13:30:01
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0