Fyra dagar!

Nu är jag ledig två dagar och sen jobbar jag fyra. Det är mina fyra sista arbetspass innan semestern!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D TRE hela veckor har jag tack vara söta rara ängeln Emmelie som kunde ta mitt pass. :D

 She's my Angel!

Imorrn kommer min älskling hem. Trevligt som fan! Har inte sett han på över en vecka så det blir nästan spännande att se om jag känner igen honom. :P Fast det gör jag ju för videomsnar ju nu eftersom han fått ny data. :P Värsta lyxot. :D

Åhhh, lilla söta Anna, vad jag saknar dig! Jag har fått dina telnr av din mamma. :D Så får du väl ta och skaffa en ny blogg så jag får nåt kul att läsa. :D Kramar i massor!

Igårnatt låg jag och lyssnade och såg åskovädret här hemma. Vilka blixtar och vilket dunder det var! Längesen det dånade ur så ordentligt. Det  var mysigt, samtdigt som det var lite obehagligt eftersom jag var ensam hemma. Men jag somnade till slut. :)
Inatt blir det nog lugnare. Regnar inte ens nu. Hoppas det blir lite sol med snart så man kan bada och bli lite brun: :)

Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0