Vad besviken jag blev! :(

Fy fan säger jag bara! Jag hade ropat in detta set på tradera igår, vann den för ett fyndpris på 51 kr.



Så jäkla snyggt! Smidigt tänkte jag samtidigt för säljaren
xena77
 var från Norrköping och dit ska jag idag så skrev till henne att vi kanske kan mötas upp. Då fick jag ett mail att hon hade glömt bort att ta bort annonsen och att hon inte kan sälja den till mig längre, för den var dyr i inköp och ska skicka tillbaka den till återförsäljare. Jävla kärringjävel! Får man göra så? Blev så jävla sur! Tycker att om nu köparna på tradera måste vara så jävla hårt tagna att ett köp är ett köp osv, ska det då inte vara samma sak för säljarna?? Ett sålt objekt är ett sålt objekt... Jag blev så less!
Så vad ni än gör, handla inte av denna säljare! Får hon inte tillräckligt betalt för plagget så skickar hon hellre tillbaka det. Jag har fan lust att slå henne! :(

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Tjena Sara, det gick inte att skicka mail till dig,så jag tar det här. Konserten var inte den i Finland(jag var där med), utan i Brasilien. Robin är en stor Sibelius fan,precis som jag. Jag är för lat att kopiera och klistra,att länka ger samma slutresultat enklare och tar mindre plats.Nu ska nog slänga upp lite mer Finskt,kanske Bloodpit. Ha det fint. PS.Håller med, settet här ovan är snygg,synd att du inte fick det.DS

2008-07-01 @ 22:50:23
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0