Spenderade 16000 kr igår. :)

Eller ja...det var ju mer också, jag handlade lite grejer på stan. :P Fikade med Ullis, gjorde naglar, köpte smink på rea och ett par söta flipflops och en tröja. :) Men det stora kapet, 16000 kr, det var en BIL!! :D:D:D:D:D:D:D Fatta att jag har en egen bil nu! Wohoo! En liten vit Toyota Starlet -97. Morsan och hennes dude sa att det står fan mitt namn på den där. Haha! Så har den ju värsta coola namnet med, Starlet! Är ju som gjort för att det ska passa mig, fattas bara att bilen varit rosa med. :D Såhär ser den ut:


Idag ska jag mest undersöka hur den fungerar (kolla om cd'n funkar :P) sen kanske jag måste bada den lite. :P Jag ska ju börja inreda den sen så det syns att det är min bil med. Hehe!

I övrigt så var det en väldigt bra dag igår. Jag vaknade skapligt tidigt, skulle till stan, men hittade då denna på blocket och var tvungen att ringa såklart. Bestämde att vi skulle komma och kolla på den på kvällen. Sen grejade jag mig iordning och åkte till stan, träffade Ullis och hon följde med mig när jag skulle göra naglar. De är för övrigt jättefina, ska fota och lägga in bild sen. :) Det var en jättetrevlig timme där. Sussie, hon som gjorde naglarna var jättetrevlig! Så det var roligt. Sen fikade vi, Ullis och jag och snackade en massa goja. :) Sen fick hon assistera mig inne på toa. HAHAHA! Fan vad kul vi hade. Jag var kissnödig, men lyckades inte knäppa upp mina byxor själv, så hon fick knäppa upp mina fyra knappar. Sen fick jag inte tag i gylfen heller så den fick hon också dra ner. Vad vi skrattade därinne. :P Det var nog min mest intima stund med en kvinna. Haha! :P Sen fick hon hjälpa mig att knäppa byxorna också. :) Önskar jag hade fotat det också, det hade blivit fina bilder. :P
När vi kom ut från toan sen så stod det en kille i kö, han blängde som tusan på oss såg jag. Haha! Det var dagens knäppaste. :P
Vi gick ett tag till på stan innan Ullis drog sig hemåt och skulle åka till Söderköping och äta tapas, vad det nu är. :P Hoppas det var gott. :D

Sen gick jag bara och väntade på morsan och Jansa så vi skulle titta på bilen. :D Jag blev typ kär så fort jag såg den. Den var så liten och gullig. :D Testade att köra den, satan så äckligt. :P När man är van vid en Volvo 850 så var det ganska stor skillnad. :P Men pigg var den och 42 literstank. Tankade den fullt igår, gick i 38 liter. :P Inte ens 500 spänn. Det är bra. :P

Nu ska jag upp till Daniel på jobbet och visa upp den. ;) Detta blev ett långt inlägg. :P

Haha förresten så var mitt hår jätterött och fint i solen igår. Var tvungen att fota. :P Jag ser ut som en barbie. Haha! Den bjuder jag på. :P


Tjipp tjipp!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Bra pris för en 97, hur långt har den rullat? Man skulle kunna göra dummare köp nu när soppan är så dyr,den där rullar glatt vidare med fotsvett. Du frågade om jag gillar Finsk hårdrock, driver du med mig Sara? Finland är hårdrockens spirituella hem,heavy metallens Guitar Row(Sunset Bld),behöver man säga mer? Jag kommer att länka till många fler Finska hårdrock/metal band, jag började ju dagen med Entwine,ska köra med bla COB,Diablo,Amorphis,Tarot,For My Pain,Norther, Hanoi Rocks,Poisonblack,Lullacry,osv,bara att nämna några, jag har bara skrapat lite på ytan,vänta och se! Bor du någonstans nära Peking?

2008-07-02 @ 10:47:27
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Ullis

haha ja det var en upplevelse det=). Tapas, smårätterna var goda=) hehe. Riktigt trevlig restaurang, men det var inte så smart av mig att äta innan.=) hehe. Hörs sen. kram!

2008-07-02 @ 11:58:03
Postat av: Brandon Lee

Mmmm,så blind och blåst man kan vara,jag alltså, du är ju Plastic Trash Ullis kompis, du är den Sara som lämnar kommentarer hos henne,ha,ha, världen är bra liten,.eller hur Sara?

2008-07-02 @ 12:03:55
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0