Sjuk?

Jag undrar fan om jag börjar bli sjuk. :S Har ont i halsen och har haft sen igår kväll...nu börjar jag dessutom känna mig matt och varm i hela kroppen. Lagom när man ska börja jobba imorrn. Fint om man får sjukskriva sig det första man gör. Uuuhh! :( Har druckit te men det hjälpte inte...kanske en Minttushot hjälper. :P

Trotsade vädret och spelade minigolf i Lindö idag igen. :P Slog morsan med tre poäng. Att slå henne är det jag spelar för. Haha! :P Emmelie, min lilla gumma ringde imorse med. Blev jätteglad. Kul att prata med henne. Inte så ofta man snackar i luren sådär.

Jag är lite arg på datan! La in en bild från mobilen, men nu vill inte datan släppa min telefon. Ska göra så att maskinvaran är säker att ta bort så telefonen inte pajjar (som den gjorde för Fredrik), men den säger bara att det inte funkar just nu. Dumma! Varför gör den så? :( Får väl sitta där och fula sig då.

Ska nog slänga mig på sängen en stund. Mår inge vidare. :S

Tjipp! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-20 @ 20:22:11
Postat av: Ullis

haha jag råkade klicka lite för fort så jag postade en tom kommentar. glömde ju säga Grattis på namnsdagen igår juh! ska in o kolla väska nu. kram!

2008-07-20 @ 20:23:37
Postat av: Brandon Lee

Hmm,du har nog tagit några shots för mycket, jag mår prima fast jag har jobbat och slitit som ett djur(tupp,haha) hela helgen. Inte kul att vara sjuk, din kille får väl ta hand om dig, krya på dig, livet är för kort att vara sjuk! Hur kör du telefon-dator, kabel,infrarött, bluetooth? Ha det fint.

2008-07-20 @ 21:57:06
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0