Sex And The City!

Idag har jag nästan haft en heldag med Ullis! Har haft jätteroligt! Kom hem till henne efter att ha hämtat mina vinterdäck på ett däckhotell. :P Låter roligt, haha! Så vi gick och köpte läsk, sen åkte vi och hämtade kinamat. Åååh vad gott det var!  Var hundra år sen jag käkade kina. :P Som tur e så får man så mkt mat så det räckte till att värma imorrn med. :P
Åt, drack te och kollade på Tila Tequila, haha! Och busade med lille kissen. :D Så himla gosig, inte som våra blygisar här hemma. :P
Se gick vi faktiskt ner till stan (duktiga oss) och hämtade biobiljetter och köpte godis (där försvann det duktiga i oss :P) Sen såg vi Sex and the city!


Jag blev positivt överraskad! Trodde inte den skulle va så bra som den va faktiskt. Den var en riktigt mysig film! Gillade som fan så den måste jag köpa sen. :) Guu vad mycket snygga kläder det var med i! :D
Som tur va så tog vi sena bion så när vi gick till stan så var inget öppet. Det var nog bra för  jag letar efter en vit bh. :P Men jag hade säkert hittat massa annat. :P Var längesen jag vistades i stan kvällstid. :P

Imorrn ska jag iaf vara hemma och umgås med mina djur. Bara hämta ett paket på posten. Måste TVÄTTA! Korgen e överfull och springer typ ner i tvättstugan själv. Men det är såååååå tråkigt. :P Nu e det iaf inte lika långt till tvättstugan, det e bra. :)

Nu ska jag tvätta av mig och borsta tänderna, sen sova. Är fortfarande svidig på ryggen efter solbrännan. :P

Tjipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0