Scream for me, STOCKHOLM!

Igår var jag på Iron Maiden-konsert. :P Det var bra som fan. Första gången jag såg Maiden och det var över förväntan. :)
Har varit i sthlm typ hela veckan. Inte varit på stan och shoppat nåt trots det. Sparar pengarna till kryssningen imorrn. Hehe. :P Ska ju åka Cinderella imorrn och käka buffé och dricka massa sprit. :P Sista helgen på min semester ju. :( Så ska trösta mig med massa sprit, godis och taxfree-smink och spelmaskiner. :P Ska bli riktigt kul.

Jag sitter vid en jobbig jäkla laptop och skriver. Mina fingrar funkar inte på såna datorer så jag ger mig nu. :P

TJIPP!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Iron Maiden är en mycket överskattad samling av föredettingar, alltså här i Sverige. Jag länkade till en låt med mest tanke på dig, nämligen Matthau Mikojan och "Too Fortunate To Cry", gillade du den? I bandet finns snubbar från Bloodpit, Negative,osv. Tar det lugt med drickat, har du inte läst vad dr Lee skriver om skadeverkningar. Ha det fint Sara.

2008-07-17 @ 22:38:47
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0