Minigolf!

Har för inte så länge sen kommit hem från en minigolfrunda ute på Lindö, med morsan, hennes gubbe och min morbror. Som vanligt kommer jag sist, med typ hundra slag fler än de andra, men det är alltid lika roligt att spela. :D
Det får jag dra med mina tjejer på nån gång. :)
Efter den vanliga förlorarrundan då, så käkade vi på puben där. Oj vad besviken jag blev. Satt och valde mellan pizza och schnitzel, men tog pizza bara för att de andra gjorde det (jag är inte lättpåverkad. :P) men jag bad om utan lök och oliver, vilket tjejen också skrev upp.
Sen kommer serveringsflickan igen med våra dricka och förstod då att allt skulle bli fel...Vi hade beställt tre coca-cola och en öl. Hon kom med tre öl och en coca-cola. När jag sen fick pizzan så låg det både oliver och lök på den...sånt där kan reta mig till vansinne! Hon skrev ju för tusan upp det på lappen och det var inte ens mycket folk. Dessutom var vitlökssåsen som jag bett om bland det äckligaste jag ätit, den smakade bara yoghurt. Kändes som de glömt vitlöken. Ingen höjdare alls och ångrade ihjäl mig att jag inte valt schnitzel. Hade jag varit på sämre humör hade jag lätt börjat bitcha och säga att jag skulle ha en ny pizza, men nu var jag ganska glad så satt där och pillade bort alla äckelheter och slängde på morsans pizza istället. :P Coca-colan var ju iaf på flaska så där kunde inget bli fel. ;)

Här är en ful video men en bra låt som jag sjunger jättefint till. :P


Nu ska jag dricka en kopp te och äta stoooor chokladkaka. :)
PUSS & KRAAAM!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0