Läs detta...

om du inte har nåt att göra. :P


1. Tre namn jag lyssnar till:
Sara, Älskling, Saris

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
My eyes. :)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
SUPERdålig självdisciplin, feta ben

4. Detta är jag rädd för:
Tappa tänderna
Dö ensam och att bara prästen är på min begravning
Att mitt hem ska börja brinna

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, Kel, Sömn

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Slicka mig själv i rumpan
Lyfta min lillebror
Sluta köpa smink

7. Detta tycker jag om att göra:
Lyssna på musik, Läsa, Snuska och allt som hör till, Handla saker, Köra bil, Åka karuseller.

8. Detta vill jag göra just nu:
Få inte ont i halsen och fortsätta ha semester. :P

9. Bästa känslan:
Kissa när man hållt sig superlänge. :P

10. Värsta känslan:
Oro

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Humor.

12. Är jag kär just nu?
I'm in love

13. Jag vill gifta mig:
Spelar ingen roll.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Brottas i chokladpudding, resa mera, hoppa fallskärm, köpa de vackra DIOR-skorna. :D

15. Min käraste ägodel:
Mina böcker, kläder och alla gåvor jag fått från nära och kära.

16. Något jag vill ha i present:
DIOR-skorna i strl 37. :D


17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpor, trosor, bh och en tröja.

18. Favoritkläder:
Gillar alla mina kläder men just nu:
Mina tattookilklacksskor, min Playboymunkis och mina svarta byxor med snörning. :)

Och DIOR-skorna såklart. :D Men de är inte mina... :(

19. Favoritdjur:
Katt, men jag gillar nästan alla djur.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hårdrock och metal

21. Favoritlåt just nu:
Kanske inte favvo sådär, men jag gillar Duffys låt Mercy. Det är inte ens hårdrock. :P

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Film/matte

23. Stjärntecken:
Jungfru

24. En bok jag gillar:
Allt av Margit Sandemo.

25. En film jag älskar:
Sagan om ringen och piratesfilmerna.

26. Tv-program jag gillar:
2½ Män, Meningen med Livet, Cribs

27. Favoritdoft:
Om doft är parfym menat så Britney Spears Midnight Fantasy, annars nybakta bullar eller nåt med choklad.

28. Detta äter jag gärna:
Pizza, mammas pannbiff, mammas kalops och mammas firre.

29. Dricker helst:
Mjölk, Vatten, Te, Coca Cola, Choklad- och kaffedrinkar.

30. Favoritgodis:
Choklad, Colanappar, saltlakrits, mentos jordgubb

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Australien, Island, Egypten, USA, nånstans där man kan se leoparder på riktigt. Och klappa! :D

32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
164 cm.

34. Jag tror på:
Pengar

35. Jag spelar:
Dum, jag är skitsmart egentligen, men jag får inte visa...

36. Person jag beundrar:
Höh? Asså, jag tänker inte så.

37. Så här bor jag:
3 rum å kök.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Noll, alla lever utom de i plast.

39. Det här tänder mig:
Nåt snyggt. :P

40. Det här gör mig avtänd:
Dålig lukt, skryt

41. Favoritfärg:
Jag gillar alla färger, men som min söta vän Anna sa, leopardprickig färg det är så jag. :D

42. Favoritcitat:
Jag gillar denna:
Om du inte vill bli behandlad som en idiot, bete dig inte som en!

43. En hemlighet jag vet:
Jag är snygg, men det har jag inte vågat berätta för nån.

44. Bästa present jag fått:
De som kommer oanmälda och utan mer anledning än att man är omtyckt. :)

45. Senast köpta skiva:
Negatives alla tror ja. fyra var det iaf. :P

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
My eyes

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Fläskobenen

48. Udda förmåga/egenskap:
Udda och udda...men jag är grym på att baka...
Borde vara rätt bra på att sy också...om jag testade nån gång. :P

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: 
En katt, bekvämt att få toan och käket fixad av nån annan. Sova överallt och när man vill och inte ha så särskilt stora bekymmer, då är det bara att gömma sig under sängen. :D 

50. Vad lyssnar du på just nu?
Tv'n, det är nåt som heter Paranormal State.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Gjort: Spelat mingolf och ätit glass, sett Csi.
Ska göra: Borsta tänderna och sova. 

52. Var är dina föräldrar födda?
Norrköping

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Öööööööhh? Jag la in en bild från mobilen?

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Haha, Pizzeria Delfinen? :P

55. När badade du i en pool senast?:
Oj...det har jag ingen aning om.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Haha ja i sexan. Ruskaby skola hette den. :P

57. Hur många barn vill du ha?
Men ÄH! Det vet väl inte jag heller...

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Det som kallas musik men som bara är en massa jävla skrammel och gnissel och en idiot som står och skriker i en mick med för mycket fult skägg. Och allt jävla datablippbloppande som spelas på klubbar av nån skum jävla anledning.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
Inte Reinfeldts "drömregering" iaf...

60. Vad har du för TV-kanaler?:
Boxerpaketet med Canal +

61. Har du åkt moped någon gång?:
Ja typ en gång

62. Har du busringt någon gång?
Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja det måste jag göra nån gång. :)

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Milano nog.

66. Har du en egen trädgård? 
Nee, men jag har en veranda med en hammock på. :) 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Disney, Sailor Moon, Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Den är ju typ 100 verser så det tvivlar jag på. Sen sjungs den ju inte särskilt ofta heller eftersom man är rasist då.....*supersuck*

69. Badkar eller duschkabin?
Jag har dusch, men ibland saknar jag badkaret. Men jag ska ha pool sen.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Sex and the city

71. Favoritpizza?
Vesuvio med Delfinens milda sås.

72. Chips eller popcorn?
Chips, lätt!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Olika, rött, rosa, men mest använder jag gloss och läppenna.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Varför skulle man göra det?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Juice är mums, både äpple, apelsin och lite andra med.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Mamma, Jansa, Benny, Oscar och mamma, pizza, men det va inget gott idag.

78. Favoritchoklad?
Schweizernöt och kladdkaka.

79. När röstade du senast?
Typ...när det var val kanske?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Det var för länge sen. Åååh vad gott det är med egna. :P

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nee.

82. Är du bra på matlagning?
Jajamän!

83. Klarar du att tanka själv?
LÄTT! Jag jobbar ju på bensinmack. ;)

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv:
Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Våra arbetskläder kallas ju uniform men den är inte så uniformig tycker jag, däremot enformig. :P

87. Vad var det senaste du handlade?
En parfym på tradera.

88. Har du kräkts offentligt?
Ja.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Min sanna kärlek ska vara mångmiljardär. ;) Asså hellre kärlek såklart. :)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kan säkert finnas!

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja. 118 118

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Helst inte, det är ju ex av en anledning, men det finns ju de som kan och det är ju bra. :)

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Farfar när han ramlat.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ahaa, kan man säga, jag såg ut om ett troll. Det var typ svart också. :O

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Tror bara jag säger mitt namn.

96. Vad har du i din väska?
Plånbok, nagelfil, handkräm, nycklar, tuggummin, mp3, penna, kalender, bindor, parfym, den är stooor! :D

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Läser

98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag slog mamma i minigolf. :P

99. Var hittade du den här listan?
Min dagbok på helgon.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Kimsi och Ullis. :) *snällarååå, kom igen nu* ;* Sen vet jag inte fler. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0