Glad igen!

Nu verkar bilen funka som den lilla pärla den är igen. :) Wihoo! Var ute till affären förut och det gick som på räls. :P Så otroligt skönt att det inte var värre! Men jag är inte den som ropar hej i förväg. Jag kommer ha järnkoll på hur bilen låter och beter sig ett bra tag framöver och om den stiger i temperatur. :P Men det gick finfint nu iaf. :)
Ska framåt höstkanten sen köpa en ny kylare för den e lite halvdassig. Den funkar, men hellre att ha en ny fräsch en i vinter än att den nånstans bara pajjar i en snöstorm eller dylikt. Jag gillar att vara förberedd. :)

Min moster och morbror kom hem från Tysland idag och var hos morsan och hämtade sin hund. Hon berättade att hon sett massa snygga Playboy-grejer i tyskland. Jag älskar ju Playboy-grejer! :D



Hon tänkte på min födelsedag...blir ju fan 25 om inte så länge. En och en halv månad typ. :S Inte så lockande alls faktiskt, men man har ju inte så stort val. :P
Så nu börjar folk fråga vad man önskar sig. Jag har ju ingen aning, bara en del presentkort på typ Ikea, Blomsterlandet (så jag kan köpa blomkrukor :P), Mediamarkt, Make Up Store, Klädaffärer och sådär. Vet inga saker jag vill ha. :P Så dåligt. :P
Så ska man ställa till med kalas och sådär också. >< Jag tycker sånt e så jobbigt, vad ska man bjuda på? Mat? Tårta och fika? Massa sprit? Hjälp! :P Tur man är rätt duktig på att baka iallafall, får hitta på nåt festligt där. :) Kanske göra nån god mat också. Kanske göra en skiva med bara massa musik från 1983. :P Haha, blir det nåt bra då? :O
Får se vad det blir, det är väl dags att börja klura lite snart iallafall.

Nu ska det nog bli en omgång Mahjong :P

Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe japp jag orkade inte leta efter svarta, men tyckte de vita passa bra. och de andra var ju silver och inte guld så det var bra. Kul att du fått kläderna redan! och vad skönt att bilen är hel igen...hoppas den håller sig så nu!!

Ja men det kommer fler grejer snart hoppas jag.

kram!

2008-07-12 @ 00:46:04
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0