Fortfarande dålig.

Har inte orkat skriva på ett tag, känner mig fortfarande lite halvdålig till och från. Nu är det bättre men denna jäkla hosta tar kål på mig. Kan inte sova om nätterna.
I söndags kväll kom Fredrik hem. Mysigt! Skönt att se honom igen. Inte alltför mycket pussar och kramar bara eftersom jag är förkyld. :( :P
Igår var vi först i en hojaffär och kollade på tankar som han vill köpa till  hans hoj. Sen åkte vi till Norrköping och gick en sväng på stan. Jag köpte två leopardmönstrade linnen på NewYorker, ett i svartvitt och ett i rosavitt. De kostade 39 kr styck. :P Var det värt tycker jag.


Sen gick vi upp till Halvars och käkade glass. Gick åt i hettan. Har ju varit supervarmt. Idag ska vi inte tala om.
Mammas karl lagade rosten på min bil idag och jag har hängt upp överkastet ute och bara det var en pärs att gå ut och få upp. Svettas ihjäl. Så är Fredrik sugen på pizza. :P Jag är typ sugen på att ha en pool. :D

Vår lilla kisse Busan är lite larvig. Hon låg och rullade runt framför fötterna på mig häromdagen. :)
  

Nu ska jag ta en macka eller flingor, sen ska vi se om vi hittar en sjö som vi har varit vid en gång tidigare. Fredrik säger att det är raka vägen, jag är tveksam...vi får väl se om vi är hemma ikväll. :P

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: kim

åååååååååååh, va fint det rosa var!!

du tror inte vi kan göra samma sak igen?:P

köpa,skicka,överföra? (har ej NewYorker i stan)

flirt flirt Fast det kanske var långt ifrån dig?



söt katt du har!

Pusspuss!

2008-07-29 @ 17:59:25
URL: http://myredroses.blogg.se/
Postat av: kim

ja, Xs om det finns, men S ananrs. Är jättesnällt av dig, fast det kanske inte är säkert att det finns, men det är sbällt att du gör ett försök iallafall :)

puss!

2008-07-29 @ 22:18:01
URL: http://myredroses.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja jag har sett den, men kan se den igen=) Fast det är lite mycket blod. Oh vad snygga linnen, de måste jag med kolla in. Bra o ha grejer kanske=). hehe söt katten=)

kramar

2008-07-29 @ 23:32:05
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: kim

okej, men det är lungt! :)

Ingen fara;)

kramar!

2008-08-01 @ 11:50:00
URL: http://www.myredroses.blogg.com

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0