Bacon!

Idag har jag och Emmelie legat nere i Bodaviken och lapat sol. Så jävla skönt väder! Helt fantastiskt! Men det var suggigt kallt i vattnet! Fötterna domnade typ bort! :P Men doppade oss iaf tre gånger. :P Sen vid fyra åkte vi hem och drack kaffe och snackade massa goja. Riktigt trevlig dag!
Gasade ur bilen med på hemvägen så vet att den iaf går i 140 nu. Hihi! :P Tror jag kommer bli väldigt nöjd med min lilla Starlet. :D
Men men, hur som helst! Grillad i solen blev man iaf. Idiot som man är så smörjde man ju inte heller. Korkat! Mina bikinitrosor och bh ser ut att sitta kvar. Skitsexigt. :P Det blev stekt bacon om rumpestumpen. Haha, men det lägger sig nog till imorrn. Tänker inte bifoga bild. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Ullis

haha men det låter som det var kul iaf=).

2008-07-03 @ 22:39:50

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0