Årets första dopp!

Nu har jag varit och badat i sjön med Ullis. Hon kom och hälsade på idag. :) Vi satt på verandan och svettades, sen gick vi och badade. Första doppet för mig, får hoppas det inte blir det enda. :P Det var rätt skönt i vattnet, inte alls så kallt som jag trodde, men det är ju så jäkla svårt att komma i tycker jag. :P Står ju och velar i en halvtimme innan jag törs doppa mig. :P Vi såg två kräftor också, det var ju lite läskigt. :P Inte så kul om de kommer och kloar en i fötterna..:P

Nu ska jag...jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske man borde äta kvällsmat. Får se om jag orkar göra. :P

Kommentarer
Postat av: Sojung

brr, skulle inte vilja bada än:P

2008-07-02 @ 20:44:09
URL: http://sojung.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0