Färdigklappat!

Nu har jag shoppat klart! Alla julklappar är köpta så nu kan man bara ta det lugnt och slappa. :D Eller njaa, jag har ju fyra dagar kvar att jobba men annars så är det lugnt. :) Klapparna är klara iallafall, men skulle vilja in till stan nån dag ändå, söndag kanske, för jag hittade ett te som jag inte druckit på säkert tio år. Mums-Bums heter det och smakar Mums-Mums. Ni vet...de där kakorna med fluff i. Mamma älskade det kommer jag ihåg. Annars är ju Baileys-te't och PäronGrädde favoriterna för tillfället. Och After Eight då. :)

Imorrn ska jag försöka få morsan att färga håret på mig utan tvångsmetoder har jag tänkt. Bara de inte hinner rymma iväg nånstans innan dess.

Men men, nu e det dags att göra sig iordning lite till jobbet. Bara att bita ihop. :P
Tjingtjong!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0