Beslutsångest!

Jag har lite beslutsångest, eller rättare sagt mycket beslutsångest inför imorgon. Jag ska jobba 12-21 och sen har jag fyra alternativ:

1: Åka upp till Stockholm.

Plus:
- Älsklingen är där
- Mycket annat roligt folk är där
- Kan sova h ur länge jag vill dagen efter.
-Kan dricka alko om jag vill.
Minus:
- Det är långt att åka
- Risk för halka enligt smhi
- Jag kommer vara galet trött.
- Är framme tidigast 23.00
- Stressigt

2. Åka till min moster i Krokek.

Plus:
- Det är släkten där.
- God mat
- Inte så långt att åka
- Skönt att vara hemma när man vaknar.
Minus:
- Måste vara nykter för att komma hem sen.
- Är jag nykter blir jag säkert fyllechaffis åt andra.
- Vet inte hur många av släktingarna som är där.
- Älskling är inte där.

3. Åka till Anna och hennes familj.

Plus:
- Det är nära.
- Roligt med Anna som jag träffar så sällan annars.
- Roligt folk i övrigt.
- Knasiga lekar som jag själv varit med och gjort.
- Kan dricka alko
- Skönt att vara hemma när man vaknar.
Minus:
- Dricker jag alko får jag gå hem, det är kallt
- Känner egentligen bara Anna
- Kanske kommer jag känna mig påflugen (vilket är bland det värsta jag vet)
- Min älskling är inte där.

4. Vara hemma.

Plus:
- Jag kan lugna katterna för smällarna
- Lugn och ro, inte åka nånstans
- Se på film, sova när jag vill.
Minus:
- Kommer inte använda min fina klänning
- Alldeles ensam kommer jag vara förutom kissemissarna.
- Ingen god mat
- Inget kul

Jaa, det är bara att välja nåt av det. Vad tycker ni? Vad skulle ni ha gjort av dessa fyra?

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Besök gärna min blogg (A)

2008-12-30 @ 16:08:01
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Stockholm :)

2008-12-30 @ 21:10:24

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0