Ååååhnej!

Jag är verkligen inte sugen på att jobba idag. >< Har varit ledig en hel vecka men inte känns det roligare att gå till jobbet för det. Tur att det bara är två dagar sen e jag ledig igen.

Jag måste ju klä om min vackra bil nån dag med. Men måste väl tvätta originaltyget lite först. :) Men nu ska jag nog smita in till mamma en sväng innan jag ska till jobbet. Hon var och tog kortisonspruta idag så hoppas hennes stackars arm blir bra nån gång så fort som möjligt.

Hjälp mig nu med min beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Snygg bakgrund :D Riktigt modern :)

2008-12-30 @ 18:58:43
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack för priset :D

2008-12-31 @ 22:30:50

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0