Två nya pojkvänner!

Jag har två nya pojkvänner och jag tror min Fredrik gillar dem också. De heter Ben och Jerry och gör glass. Vi köpte två burkar idag. Glass för hundra spänn. :P Cookie Dough och ONE Cheesecake brownie. Sistnämnda var sjukt god. :D Gillar brownies, ska nog baka såna till min födelsedag som är alldeles för snart...>.< Det blir väl dags att bli vuxen kanske när man är 25, vad vet jag...
Har iallafall lovat mig själv (mest) att sluta köpa så mycket onödigt skit. Måste verkligen skärpa till mig och inte handla allt jag ser. Kan lägga pengarna på så mycket annat kul istället.
Idag när vi var på stan så handlade jag iofs ett rött halternecklinne i satin, på Carlings. Kostade 79:- och det var faktiskt Fredrik som sa att jag skulle köpa det. :P

Jag är fortfarande arg på det där med posten som jag skrev om tidigare. Människan som jag köpte denna grej av hade skrivit på Tradera att frakten var 22, vilket jag också betalade till henne. Brevet som jag köste ut var frankerat med 5,50 och skulle ha varit frankerat med 11:-. Jag fick betala 15,50 för att lösa ut det. Jag skrev ett argt mail förut. Jävlar om hon inte betalar tillbaka åtminstone det som jag betalt i frakt till henne när jag betalt överpris för frakten! Inte för att det är några stora summor det handlar om, men rätt ska fan va rätt och det är rena principer! Jävla subba! *arg, därför säger jag elaka saker*

Förresten så finns guldbyxorna kvar om nån skulle vara intresserad av att köpa dem. Säg bara till. :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe=). Ja de ser ju helt klart goda ut! Försöka ses nåt i veckan?

Kramkram

2008-08-15 @ 14:11:24
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0