Trögast i stan!

Alltså, jag är ju mupp! Har köpslagit här med en tjej om de där guldbyxorna som jag inte kunde ha. Skulle messa henne igen nu och som först tittade jag på hennes bild och upptäckte att det var min killes lillasyster!! :D Det är ju sjukt pinsamt hur trög man får bli! Hur kan jag ha missat det? *förlåt Maria* :P Det har säkert med ålderna att göra. ;) Det är ju bra att man har nåt att skylla på iallafall... :P

Idag har jag i princip bott i telefonen sen jag vaknade.
Ringde min hyresvärd innan jag ens klivit ur sängen och frågade om jag kunde ta ut mera olja till verandan. Det gick bra. *tack Chrille* Så nu ska verandan bli fin till födelsedagen. :)
Sen ringde jag till Boxer och sa upp Canal+. Vi tittar ju så sällan på det iallafall så 200:- för tre kanaler som vi inte tittar på känns lite onödigt.
Sen ringde jag min frisör och bokade tid för klippning och färgning, så på fredag gör jag min frisyrmakeover. Lite lagom till födelesedagen. ;) Pelle är den som får äran att jobba med mig den dagen. :)
Sen ringde jag till Vattenfall, elbolaget och gjorde ett avtal med billigare el.
Sen ringde jag till banken och ändrade mitt pensionssparande (vuxenpoäng deluxe) från 200 kr till 100 kr. Behöver ju fan pengar lika mycket nu som när jag blir ultragammal.
Sen åt jag frukost och det är typ nyss. :P

Nu ska jag börja kolla upp matlistan och allt det jag ska handla, men först måste jag nog upp till jobbet och hämta mitt recept på mintchokladkakan. Och så ska jag tjata på mamma om receptet till maten. Sen ska jag och lillebror åka till farfar och handla åt honom och även åt oss. Måste ju även handla på lördag för allt håller sig ju inte i en vecka. Då ska jag hämta tårtan också.
Det är fan över 20 pers inklusive mig som ska komma. :O Måste vara rekord...har ju inte ens bjudit in några vänner, det är bara släkt och familj. Vännerna får jag ta en annan dag. :)
Fick ju veta vad Emmelie ska göra den 1 september nu iallafall. Som tur var så hade det inget med min födelsedag att göra. :P

Usch, jag känner mig hyperstressad den här veckan. Hoppas det går över snart. :P
Nu är det nog dags att sätta lite fart.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ddet kan inte vara lätt att bli gammal höhö :)

2008-08-25 @ 19:03:02
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: UIllis

hehe så det kan va. Mycket stress här med. Vilket shipping alternativ valde du sen? kramar!

2008-08-25 @ 20:46:06
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Ullis

vet i fan vad jag fick till för stavning där...haha

2008-08-25 @ 20:46:55
Postat av: Ullis

Ja jag med, men då borde vi få de inom en månad iaf.

Går det bra med alla födelsedagsplaner?

2008-08-26 @ 13:17:53

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0