Städdag!

Idag blir det nog en sån tråkig städdag. Är ledig och har tvättstugan så ingen större idé att ge sig iväg, sen har jag inga pengar heller. :P Då kan man ju lika gärna passa på att göra lite nytta här hemma. :) Är ju faktiskt tillomed soligt ute (just nu iaf) så tänkte på att försöka börja olja in verandan,  så har jag tvättstugan. Behövs verkligen diskas också och så kan jag lika gärna dammsuga när jag är igång. Då har jag ju fått en del gjort iallafall. :) Jag ska måla naglarna också. :P Ska nog ha dem orange. Fick ju hem ett så snyggt nagellack, återstår att se om det passar på mig. :)

Nu sitter jag med återstoden av min frukost, en halv  kopp vaniljte kvar bara. Mums vad gott det är med te! Måste snart köpa nytt Baileyste med för det är inte såå supermycket kvar av det. Måste hitta fler fina teburkar så jag kan fixa i vårt lilla kök. :) Och ett köksbord kanske. :P Jag vill ha ett litet vitt, men helst skulle jag vilja ha ett barbord men det blir för trångt. Får klura lite på det vartefter. Trummorna måste ju bort först. ;P *pik till Fredrik*  Hihi.

Nee dags att gå ner i tvättstugan tror jag, sen är det väl bara att sätta fart innan det börjar regna. :S

Tjipptjopp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0