Städat som ett djur!

Oj vad jag har varit  duktig nu. :P Jag har tvättat handdukar, dammsugit, diskat, skurat, lagt ut nya mattan och ska bara damma lite i hyllorna. Sen ska jag fan unna mig lite mat. :P Har bara ätit frukost så tror det är därför magen svider.. Hmm, egentligen behöver jag tvätta fönstren med, men det är ju ingen större idé att göra när det regnar till och från hela tiden. Dessutom så orkar jag inte. :P Är helt slut.
Pausar nu och lyssnar på bandit radio.

Undrar vad man ska äta då. Wok med quorn är ju gott, men det tar för lång tid. Steker nog ett par denniskorvar med bröd. Hehe. :P Vilken lyxmiddag! Pizza vore också gott iofs men det får bli en annan dag. Har redan vart i hålan därborta så orkar inte åka igen. :P

Nu ska jag damma.

Svärmor: Hehe, jotack, han kan allt va bra rörig! :P Saker och kläder överallt. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: kokosfett underlättar fettförbränningen och det ska tydligen vara bra om man vill gå ner i vikt ;p så jag testar lite haha, men i te var det inte gott :(

2008-08-12 @ 00:34:57
URL: http://djurgardare.webblogg.se/
Postat av: svärmor

Ja han e juh hemma hos dig igen nu, så skönt att var själv ett tag :) Vad tyckte du om tavlan? Kram

2008-08-12 @ 19:12:13

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0