Sol, regn, sol, regn?

Idag är vädret verkligen konstigt. var fint i början och solen lös. Sen började det plötsligt regna fast solen lös samtidigt. Sen blev himlen kolsvart och det började vräka ner. Fram till för fem minuter sen, för nu lyser solen igen. :S Vad kommer härnäst? Kan det inte få vara lite fint nu? Det tycker jag.

Jag tror jag dör! Jag epilerade benen förut och det var ett bra tag sen, kände att det var dags nu. :P Men helvete vad jävla ont det gör! Ibland har jag inga problem alls såäder, men idag var det överjävligt! Vet inte om det var för att det var så längesen, men kändes som att det var sista gången idag, höhö. Kanske fortsätter med hyvel framöver. Usch, inget vidare alls. Känns som hela benen är köttsår. Men nu är det lite bättre iallafall. Ingen urskog längre. Hehe! Skulle önska de där satarna tar bort hår permanent istället. Ska fan kolla upp vad sånt kostar. Är så tråkigt att hålla p och ta bort hår. Kan det inte bara få vara borta. :P

Usch, nä, jag måste verkligen ta tag i det här nu och sätta igång och städa lite. Jag har tusen kartonger och reklampapper som behövs tas bort till returstället. Det ligger typ 50 meter bort, ändå orkar man aldrig gå dit. :P Så måste jag verkligen  dammsuga och diska går också åt. >.< Jag är inget hemmafruämne ska ni veta. Städa är så sjukt tråkigt. Samtidigt så hatar jag när det är stökigt. Ingen bra kombination :P Om det finns nån som gillar att städa så är ni välkomna hem till mig!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: svärmor :)

Alla som är glada för att få städa får gärna komma hem till mig oxo :)

2008-08-11 @ 17:51:20

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0