Säger att JAG stjäl! :O

Jävla pucko. Fick just ett mail av en tjej som påstod att JAG kopierat hennes text i en auktion på tradera, när jag i själva verket har haft två hemliga auktioner ute förut som hon har kopierat rakt av! Snacka om att ha mage!
Jag följde en annan tjejs mall av en liknande auktion förut när jag gjorde mina. Men den här tjejen som mailade mig nu, hade till och med snott hennes bilder och säger sen att jag kopierat henne. Tss, vilket fån!

----------------------------------------

Ahaa, nu fick jag svar. :P Människan som skrev till mig var mamman till den som jag tidigare gjoort min mall efter. Haha, där ser man så knasigt det kan bli. :P För att komma och påstå att jag koperar nån rakt av är bland det värsta jag vet. Jag har egen hjärna så det så. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå ser du inte eller ? man ser ju as bra ;/

2008-08-08 @ 11:37:00
Postat av: Anonym

Hej, vill du vinna presentkort?



bli medlem här, allt är gratis!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=13600

2008-08-08 @ 11:37:30
Postat av: Peaches

usch vad jobbigt med sånt! jag har också råkat ut för såna puckon! brukar du ha problem med bloggen förresten?

2008-08-08 @ 11:39:32
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0