Ont!

Jag har skitont i ena hälen. :( Måste blivit för att jag stod i kassan så länge igår eller nåt. Kan knappt ställa ner foten ordentligt. Tur att jag är ledig ett par dagar nu så kan man kanske vila foten lite.

Fick brev från posten förut att jag har ett brev som väntar på mig. Det ligger hos posten för att nån snålat med frankeringen så jag måste betala 15,50:- för att lösa ut det, för det fanns ingen avsändare heller. :S Jäkla snåljåpar! Det lär ju vara nånting som jag köpt på tradera och då vet jag ju vem det är. Då ska jag kolla vad jag har betalt i frakt för detta och definitivt höra av mig till denna person!

Men nu ska jag äta frukost, sen ska nog jag och Fredrik till stan. Han ville till MediaMarkt och köpa Whitesnake-dvd'n och jag vill till Halvars och äta glass. :)

Tjipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0