Massor att göra!

Äntligen ledig ett par dagar från jobbet! Har massor att göra för det. Nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller år och det blir över 20 pers som kommer på söndag. Det är typ dubbelt så många som brukar komma, men det är väl för att man fyller jämnt. Men det blir nog roligt! Hoppas verkligen att det blir fint väder så man kan sitta ute bara, annars får jag panik för härinne får inte alla plats. :O
Men, imorgon ska jag börja med att ringa hyresvärden om att hämta ut mer olja till verandan, sen ska jag ringa och säga upp Canal+, sen ska jag ringa min frisör om färgning och klippning helst i veckan. (Vill fixa innan jag fyller), sen ska jag städa bort brädorna i rabatten och slänga kartongskrotet, sen skriva en rejäl matlista och sen vänta på lillebror.
Vi ska åka till farfar och handla åt honom och sen handla åt oss själva  och sen ska jag fan bara ta det lugnt och se en film. Så imorrn blir det fullt upp. Ska sova ut också så jag hoppas jag vaknar vid tio, tänker fan inte gå upp tidigare. :P

Men allt detta får bli morgondagens huvudvärk, nu ska jag slänga mig i sängen med en bok och sen sova. :)
Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0