Löshår!

Idag ska jag in till stan och sätta in löshår på Ullis. :O Jag som typ aldrig har tagit i en sån där grej. Hur ska det gå. :P Haha, tur man har vänner som litar på en iallafall. :D Aja, med lite instruktions så går det nog bra. Hoppas jag. :)

Sitter och dricker te här och har just ätit jordgubbar och vaniljyoghurt till frukost. Det var nog mer jordgubbar än yoghurt iofs. :P Ska väl ta och sminka till mig lite strax, men måste kolla posten och dricka upp mitt te först. :P

Jobbade igårkväll. Det var faktiskt otroligt skönt för på grund av vädret så var det jättelugnt och inte alls mycket folk. Kändes som en vinterlördag ungefär. Inte en sommardag i augusti. :P Det var verkligen ett välbehövligt andningshål där.

Men nu ska jag sätta dit ansiktet. :P
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Face on, face off,.ni tjejer fuskar jämt,.blev det snyggt med löshåret eller fick du göra en pudel? Må väl.

2008-08-05 @ 21:32:30
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0