Hemma och säljes!

Tänk vad längesen det var som jag jobbade men ändå hade en ledig kväll. :P Jag jobbade dag idag och kommer så göra imorrn med. Kändes helknepigt att gå hem fast det var ljust ute. Hihi! Men ganska skönt. Man hann ju gra lite saker på kvällen. :) Imorrn ska jag upp igen men då är jag inte hemma lika tidigt som idag. Då kommer jag nog vara tröttare. :P
Nu hade vi iallafall fått våra biobiljetter och godis som vi vunnit, så nu är jag två biobiljetter rikare och massa godis. Som om man inte äter godis ändå liksom. :P
Men nu är det strax sängdags, börjar bli trött och det är ju inte ofta man lägger sig innan tolv. Vrukar ju inte ens va hemma då eftersom jag jobbar till dess.

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev. :P

Hursomhelst, jag har lagt upp ett nytt sminkpaket på tradera, så har du en användare så buda på så får du hem en massa schyssta sminkprodukter från bl.a Make Up Store, Lancome och Loreal om du vinner. :)

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=70500835


Nattinatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0