Good morning sunshine!

Eller ja, här är det då inte en sol i sikte, bara massa moln. Idag blir det inte många vakna timmar hemma, kommer hem från jobbet strax efter sju ikväll. Lagom roligt, får hoppas det är inte extremt mycket att göra, men det det lär det väl vara.

Jag måste komma ihåg att fråga min chef idag om jag ska börja tre eller fem imorgon för det har jag inte en aning om. :P Vore ju skönt om allt kunde återgå till det normala igen, men man märker ju på lönen att det minskar rätt fint då. Det är synd. :P

I helgen som kommer är det augustifesten i stan! Givetvis så jobbar ju jag, men det blir nog ändå lite roligt att gå och titta på marknaden. Kanske fynda nåt roligt. :) Just nu är jag sugen på att köpa några fina kryddor och kanske nån vacker sak till mitt hem. Även lite roliga tvålar vore kul. Och kläder då såklart. :D Alltid. Men man ska inte handla för mycket åt sig själv när man fyller 25 om två veckor heller. Nästnästa söndag är det kanske dags att börja bli lite vuxen. >.< Men det får vi se...har ju lovat att inte shoppa lika mycket och onödigt som förut iallafall. Frågan är vad jag ska göra med pengarna istället... Jag kommer säkert på nåt. ;)

Nu ska jag pysa till jobbet. Ni kan ju skriva massa roliga kommentarer under dagen så jag har nåt att läsa sen. *blink blink* :D

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

När ska du hinna med att tjäna pengar när du jobbar jämt? Om du trots allt har problem med vad ska du göra med de du har,tja, du kan alltid ge stålarna till mig! Här hos mig är det officiellt höst idag,hojen är avställt och min brosa, min kusin och hans tjej kom på besök från lilla L.A. till stora Peking. Jävla typer, så fort de kliver in så startar operation övertalning att jag ska följa med till änglarnas hemvist, att vi ska spela ihop,bla,bla,att de bara orkar! Nu åkte de att handla så man fick en lugn stund för sig själv,varför ska hela jävla släkten jämt veta bäst, och berätta för mig vad som är bäst för mig,.jävla besserwissers! Hur fan skulle det funka, jag kör gothmetal,och de där black,onej,jävla barbarer. Nåväl,om några dagar sticker de till Finland, men kommer sen tillbaks att plåga mig igen under några dagar,.äh, släkten är värst! Jaja,sånt är livet,men apropå ålder,. två veckor till och du passerar 25 ,mmm,snart kommer snubben din att lämna dig som avbetalning mot nyare model hos Ärliga Antons nya&beg rockchicks,.dags att vara på sin vakt! Ha det fint.

2008-08-17 @ 19:27:52
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0