Fatta detta!

Jag är VAKEN  fast klockan bara är 8.13. :P Det ni! Händer inte alltför ofta. Men det beror åpå att jag ska börja jobba 8.30 och borde kanske snart dra mig, för det är bara en kvart kvar. Tur det bara tar två minuter med bilen till jobbet då. Hihi!
Var verkligen superlängesen som jag jobbade dagtid. Men det blir lite skönt att komma hem när det fortfarande är ljust ute. :) Då ska jag hem och steka potatis med min specialkryddblandning. Mm vad gott det blir. :D

Imorrn ska jag jobba ett härligt tiotimmarspass, 9-19. Det var nog minst lika längesen. Hehe, det blir fint. Tyvärr missar jag då att fira min kusin com fyller åtta imorrn och min mormor som fyllde 69 (tror jag) i måndags. :S Många som fyller i augusti, inklusive jag.

Nä, nu måste jag åka.

Ha en fin lördag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Bofsan

Hejsan

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, headers, backgrunder. Tillverkar egna halsband, armband och kedjor.

Bara fråga mig om något :)

2008-08-16 @ 08:27:38
URL: http://bofsan.blogg.se/
Postat av: Maria

200 vid löning :)

2008-08-16 @ 11:20:56
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0