Duktig men ensam.

Idag var jag och Älsklingen duktiga och satte upp spegeln i hallen och även Easy Rider-tavlan i vardagsrummet. Det blev jättebra. Eller ja, spegeln blev ju helt sned men ändå. :P Det är fan helt sjukt, vi mätte och var duktiga och tillochmed lade en boll på den för att kolla så den var rak. Den var spikrak men ändå skiljde det typ en cm när vi väl hade hängt upp den. :O Jag förstår verkligen inte. Men jag lyckades lösa det rätt bra utan att göra en massa nya hål iallafall så nu sitter den rakt. :)
Sen åkte Älsklingen upp till sthlm...igen... :( Men den här gången blir han förhoppningsvis inte borta så länge. Han skulle till Sundsvall med sin pappa på dragracing och det kan ju vara kul för dem. Hans telefon gick sönder idag igen. Så han har lämnat in den på 3 och får förhoppningsvis en lånetelefon så länge.
Så nu sitter jag ensam här igen. Stackars mig. :P Men jag ska ju jobba hela helgen nu så det gör ju ingenting.

Här är förresten linnet som jag köpte igår för 79:-


Tyckte jag var fint. :)
En sak som var jäkligt roligt när jag kom på det igår var detta:
Hade sminkat mig och sådär innan vi åkte till stan och vi var väl i stan i många timmar. Gick runt och tittade på saker, åkte och handlade, köpte pizza... När vi kom hem sen och jag satte mig vid datan så petade jag mig på ögonfransarna... och upptäckte att jag glömt att ta på mig mascara!!!! Hahaha, vad jag skrattade! Här gjorde man sig till och sminkade upp sig lite, var lite lagom snyggtrashig i håret och så glömmer man det viktigaste av allt! MASCARAN! Helt stört, måste varit rejält trött eller nåt för stod ju en bra stund framför spegeln. :P Haha, aah såhär såg jag ut fullsminkad minus mascaran. :P Men det syns ju inte så mycket egentligen. :) Jag ser det ju nu för att jag tänker på det. Hehe!



Idag är jag bara osminkad och ful och sitter här i uppkavlade mjukisbyxor. :P Ska väl slå på en film tänkte jag. Frågan är vilken...ska jag se en fransk skräckfilm som är baserad på verklighet eller ska jag se I Hennes Skor? Det får nog bli sistnämnda, jag är lite för larvig för en skräckis idag känner jag. :P

Men först ska jag nog gå en promenad. :)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: kim

Va snygg du är sara! ;*

Ibland får jag för mig att lägga i lite rött eller helrött i mitt hår.. Rött är så snyggt! :D

2008-08-17 @ 14:37:44
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0